صفحه اصلی / اخبار داخلی / در موضوع هتل "آسمان" شیراز حق با سرمایه‌گذار است / صادرکنندگان مجوز باید مجازات شوند
در موضوع هتل "آسمان" شیراز حق با سرمایه‌گذار است / صادرکنندگان مجوز باید مجازات شوند - تصویر 1

در موضوع هتل "آسمان" شیراز حق با سرمایه‌گذار است / صادرکنندگان مجوز باید مجازات شوند

ایجاد شده: 9/دی/1397       آخرین ویرایش: 9/دی/1397

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از خبرگزاری ایلنا، رئیس جامعه هتلداران ایران در خصوص آخرین وضعیت هتل "آسمان" شیراز" اظهار داشت: چنانچه ضرر سرمایه‌گذار هتل را جبران کنند، وی بلافاصله طبقات هتل را کم خواهد کرد.

"جمشید حمزه‌زاده" ضمن بیان این مطلب، ابراز داشت: متاسفانه در کشور ما افرادی که مجوزها را صادر می‌کنند بعد از مدتی در جایی پنهان می‌شوند و سرمایه‌گذار که به سختی هزینه خود را فراهم کرده، تنها می‌ماند.

رئیس جامعه هتلداران ایران تاکید کرد: زمانی که مجوز می‌دهند و امضا می‌کنند بایستی همه موارد را در نظر بگیرند تا چنین مشکلاتی ایجاد نشود.

وی افزود: هتل "آسمان" شیراز قبل از ساخت، تمام مجوزهای لازم را دریافت کرده است و اگر در حال حاضر دوستان به این نتیجه رسیده‌اند که اشتباهی در کار بوده، مراجعی که مجوز را صادر کرده‌‍اند بایستی تاوان آن را پس دهند.

وی تصریح کرد: از نظر بنده وقتی سرمایه‌گذاری مجوزها را گرفته، بایستی امنیت سرمایه او نیز حفظ شود و متولیانی که مجوز می‌دهند باید در این موارد دقت لازم را داشته باشند.

رئیس جامعه هتلداران ایران در ادامه افزود: در این موضوع، حق با سرمایه‌گذار است و اگر کسی خلاف این را می‌گوید، حرف زور است. در واقع وقتی شما مجوزی دارید که به تائید تمام سازمان‌های ذی‌ربط رسیده، کار شما کاملا درست است.

وی در پایان گفت: اگر مسئولان قبول کنند که ضرر هتل جبران شود، سرمایه‌گذار با این موضوع کنار می‌آید و بلافاصله طبقات هتل را کم خواهد کرد ولیکن متاسفانه می‌خواهند از جیب سرمایه‌گذار هزینه کنند.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...